Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ForumPortaliGalleryKėrkoLatest imagesRegjistrohuidentifikimi
...:::Meny Kryesore:::...
 Home
 Portali
 Forum
 Lista e Antarve
 Galeria
 Lajmet Flash
 Profili
 FAQ
 Testi I Dashuris
favoritos.gif Media & Muzika
 Telivizionet Live
 Video Klipe
 Ruzulltatet Sportive
 Mp3 Falass
 Mp3 RAP
 Kerkesa Muzikore
 Melodi Per Celular
icon_community.gif Argėtim-Zbavitje
 Video Humoristike
 Luani Lojra
 Dezing
 Poezi
 Gediche
 Argėtime
 Albumi Fotografik
 Tema tė Ndryshme
som_downloads.gif Shkarkime & Links
King-Rap Tolbar
Programe
Shkarko Scripte
Chat Programs
 Kėrko nė Forum
 Liderėt e forumit
 Ndihmė
 Kėrko
Moti Momental

Permbajta e ksaj faqe kerkon flash player per instalim kliko mbi ket tekst.

Futu nė chat
speak to your pc-voice to control your computer Chatzl10
Top 5 softuerėt antivirus pėr 2008
HTML clipboard
Top 5 softuerėt antivirus pėr 2008

1. Bit Defender

2. Kaspersky

3. Eset NOD32

4. Trend Micro Antivirus

plus AntiSpyware 

5. F-Secure Anti-Virus 

Gallery
speak to your pc-voice to control your computer Empty
SMS Falas nga KING-RaP
Partnerėt
>>> AlBaZeMeR <<<

XoFaCe

->>Ks-MaX <<<---

->> KoSoVa.Li <<<---

->> Muzik-Anglisht <<<---

V.I.P Galeri

Top posters
kanuni
speak to your pc-voice to control your computer Vote_lcapspeak to your pc-voice to control your computer Voting_barspeak to your pc-voice to control your computer Vote_rcap 
Xhebraili
speak to your pc-voice to control your computer Vote_lcapspeak to your pc-voice to control your computer Voting_barspeak to your pc-voice to control your computer Vote_rcap 
vissari
El-Fuego
drini-89
RiRi
dj-baba
dosti
king
miri
Keywords
Gashi Meda
IP Addressa Juaj&Reklama
IP

speak to your pc-voice to control your computer

Shko poshtė 
AutoriMesazh
El-Fuego

Numri i postimeve : 159

speak to your pc-voice to control your computer Empty
MesazhTitulli: speak to your pc-voice to control your computer   speak to your pc-voice to control your computer Icon_minitimeWed Jun 18, 2008 3:52 am

speak to your pc-voice to control your computer ScreenShot01

1. Free Download of software
2. Over 100 commands built-in
3. Ability to add more commands
4. Runs in Windows2000 and WindowsXP
5. Small file size
6. Utilizes latest technologies from Microsoft
7. Seemlesly integrate with Office
8. Voice commands of Mouse events
9. Based on SAPI and .NET technologies
10. Easy to Use
voice and Speech Recognition software using your voice to control your computer. Open websites, documents, or programs using your voice. Perform dictation & have documents read to you. Begin talking to your PC now using your voice.

djema un e morra qit program po spo di me punu me ta,qysh po thot qatu ky program osht me komandu pc me an te zanit tuaj,pra psh don me e hap notepad ose najse tjeter ja me i ul faqet e sene vene veq i thu open notepad etj edhe ky e hap,un e morra ama spo di qysh duhet me punu me ta,ju qe e kuptoni ma mir anglisht lexone edhe provone e tregonani najkush qysh me ja bo,

http://www.say-now.com/download.htm
Mbrapsht nė krye Shko poshtė

speak to your pc-voice to control your computer
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1